פיקוח בניה פרטית

פיקוח בניה פרטית נדרש לטובת בדיקת איכות הבניה. מטרתו לוודא שהיא מתבצעת על פי החוקים, התקנות והתקנים הקבועים בחוק. הרצון והצורך הינם להקמת מבנה חזק ויציב אשר כל המערכות בו פועלות בצורה תקינה. המפקח הינו מהנדס אזרחי בהכשרתו עם הכשרה ספציפית לתחום הנ"ל. חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

פיקוח בניה פרטית – על פי תכנית מסודרת

פיקוח בניה פרטית נעשה על פי תוכנית מסודרת הכוללת את כל שלבי הפרויקט. כך, מתחילתו ועד מסירת המפתח לדייר. היא מבוססת על ביקורות חודשיות, שבועיות ואחרות בצמתי זמן חשובים. בתחילת התהליך תיבדקנה התוכניות כולל השרטוטים בהן, התאמתן לדרישות וחוקי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. התאמתן לקווי הבניין בשטח ועוד. בדיקות חשובות נעשות בעת הקמת השלד כולל בעת יציקות. השלד חייב להיות חזק ויציב. לכן, יש לבדוק שהיציקות נעשו על פי תכנית קונסטרוקציה מתאימה, שתערובת הבטון מגיעה בריכוז הנדרש וכדומה. בדיקות אחרות נעשות בעת עבודות הגמר וכוללות תקינות המערכות השונות כולל חשמל, אינסטלציה, חימום, מיזוג אוויר, תקשורת ואחרות. בסוף התהליך תתבצע בקרת ביצוע סופית לוודא שהבניין נבנה על פי ההיתרים, החוקים והתקנות ושהוא מתאים לשימוש ולמגורים. למרות שקיים לוח זמנים מסודר לבדיקה הרי שבעת הצורך ובמצבים מורכבים יגיע מפקח בנייה לבדוק נושאים שונים ספציפית.

מפקח עצמאי

מפקח הבניה הינו מהנדס אזרחי בהכשרתו ויהיה בלתי תלוי. הכוונה היא שהוא לא יהיה קשור בשום צורה שהיא לגורם המתכנן או הבונה. כך יוכל להעביר ולכתוב את הביקורות וההערות בצורה חופשית ונחרצת. הוא יוודא שהליקויים שמצא יתוקנו ויציין את כל זאת בדו"חות שהוא מפיק.

 חברה עם מהנדסים מוכשרים

חברת יובל מרקו הנדסה בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, פיקוח ובקרה קפדניים, הכנת דו"חות, הגשת חוות דעת, המלצות לבעלי מקצוע, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

 

פיקוח בניה פרטית
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
עוד בנושא
בניה רוויה
בנייה רוויה
בניה רוויה מוגדרת על פי משרד הבינוי והשיכון כבנייה בצפיפות של 4 יחידות מגורים לדונם. מדובר על בנייה במספר...
להמשך קריאה
פיקוח בניה פרטית
פיקוח בניה פרטית
פיקוח בניה פרטית נדרש לטובת בדיקת איכות הבניה. מטרתו לוודא שהיא מתבצעת על פי החוקים, התקנות והתקנים הקבועים...
להמשך קריאה
מפקח תשתיות
מפקח תשתיות
מפקח תשתיות משגיח על עבודת קבלנים המקימים תשתיות למבנים אותם בונים. מדובר על מערכות ביוב, מים, חשמל,...
להמשך קריאה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים:

אל תדחו את ההחלטה – שלחו פרטים וקבלו מידע נוסף